неделя, 17 ноември 2013 г.

Запечен хляб с яйца и праз

Много бързо и вкусно!!! Още щом видях рецептата в списание GoodFood (брой 97/10.10.2013г.) бях убедена, че тази рецепта ще се прави често, защото е бърза и става за лека вечеря или за топло предястие. Вече няколко пъти съм я приготвяла, както с чери така и без, като и двата варианта ми харесват.
 Необходими продукти:
-масло
- хляб (престоял)
- 1-2 стръка праз
- 1-2 скилидки чесън
- чери домати
- 3-4 яйца
- 150-200мл прясно мляко
- настърган кашкавал (чедър) 
- натрошено сирене (няма го в оригиналната рецепта)

Начин на приготвяне:
1. Фурната се загрява на 200 градуса (180 с обдухване). Тавата се намазва с масло и в нея се накъсва хляба, който трябва плътно да покрие дъното на тавичката (аз ползвам хляб, поръсен със сусам, по желание, ако нямате може да сложите малко, става много вкусно).
2. Отгоре се натрошава сирене (В оригиналната рецепта го няма, но според мен добавянето му много обогатява вкуса на ястието).
3. Маслото се загрява и се добавя чесъна и праза, като се пържат докато праза започне леко да покафенява. След като е готово се изсипва върху накъсания хляб.
4. В купа се разбиват яйцата, млякото и се добавя настъргания кашкавал/чедър и се полива хляба.
5. Пече се 15-20мин. или докато ястието стане златисто и пухкаво.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.